Sportmarket l'argel est passé par là

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas

Sportmarket l'argel est passé par là

Message par Yek le Sam 29 Juil - 21:32

Je viens de recevoir un message de spormarket.com qui dit qu'il clôture les comptes français dès le 1 Août.

FRENCH RESIDENTS - IMPORTANT INFO

29 JULY 2017

Hi Laurent,

We regret that we have to inform you that from 1 August 2017 12.00 CET Sportmarket will no longer be able to provide services to customers that are residents in France (including Guadeloupe, French Guyana, Martinique, Mayotte and Reunion).

We can still service French citizens but only if they have a residency in another country (and not UK or USA) and can verify their address. Any such clients need to change the address in the account and contact our support for verification.

While it will not be an option for most of you we also wanted to mention that we have customers that have opened companies in Malta to use for their betting activities as the tax regime (5% corporate tax for foreign owners and no tax on dividend) is favorable there.

From 1 August 2017 12.00 CET we will inactivate the betting possibilities in affected accounts. You will still be able to access your Pro-account and and main account for some time to review old data and request withdrawals. Any bets placed that will take place after this date have action as normal and winnings will be credited to your account when graded. Should any bets mistakenly be accepted after 1 August 2017 they will still have action.

Please mention that you are a French client when requesting a withdrawal of your remaining balance by Skrill or Neteller as we will then give you the withdrawal free of charge.

We apologize for the terrible inconvenience but as you understand this is a decision that has been forced by the legal framework for sports betting in France. We will get in touch if the situation changes so that we can continue to broker bets but unfortunately it looks unlikely to happen in the near future.

Best wishes,

Team Sportmarket

Donc je ne me fais pas d'illusion, cela sera bientôt le tour de Easysportbet, Asianconnect, Bet-Ibc et tous les autres.

Evil or Very Mad  Evil or Very Mad  Evil or Very Mad Argel Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Yek

Revenir en haut Aller en bas

Re: Sportmarket l'argel est passé par là

Message par Martin7 le Lun 31 Juil - 15:50

Une bien triste nouvelle Crying or Very sad
L'admin de ce site a toujours répété qu'Asianconnect serait toujours disponible pour les Français, mais l'ARJEL se rapproche...
Est-ce que tu connais des alternatives à sportmarket? Je ne parle pas d'Asianodds, il n'y a que 2 sports.
Je cherche un broker qui possède une plateforme équivalente à sportmarket pro avec tous les sports US + foot + tennis et une mise minimum pas trop élevée.
J'ai vu que 3et (proposé par easysportbet) le faisait, mais j'aimerais avoir un retour sur cette plateforme.
Ciao et bonne chance Smile

Martin7

Message par Yek le Lun 31 Juil - 22:27

Oui Martin, j'aurais aimé entendre l'avis de l'admin du forum sur ce sujet brûlant.
Peut-être qu'il est en vacance ?

En attendant je ne connais aucune plateforme à part celle que tu cites.

Bonne chance à toi aussi Smile

Yek

Message par Hemik le Ven 4 Aoû - 22:49

vous croyez vraiment qu'asianconnect est en danger, du moins pour nous les francais ?

Hemik

Message par Christobal06 le Ven 11 Aoû - 17:28

La France devient plus communiste que la Corée du Nord...

Christobal06

Message par Contenu sponsorisé

Contenu sponsorisé

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut